samrenee.reismee.nl

Renée doet niet meer mee

YESSSSS!!!! Zojuist hebben we onze memory-stick met alle foto´steruggevonden!

Na 2 dagen in het internetcafe te hebben gestaan en overal briefjes met de volgende text te hebben opgehangen is de kaart GELUKKIG weer terecht:

´Perdida tarjeta de memoria, ¿tienes mi memoria con todas las fotos? 500pesos para el buscandor´

Wat zoiets betekent als: verloren,´memory card met al mijn foto´s honderd euro voor de vinder´

Nadat we weg zijn gegaan uit het internet cafe zijn we de briefjes in de wijk op gaan hangen, eenmaal terug kwamen we erachter dat de briefjes in het internetcafeallemaal weg waren. Vreemd!! wantze zouden ons helpen. 1 minuut later kwam de eigenaar terug met de stick, zeggende dat iemand anders hem terug had gebracht. Waarschijnlijk verwachtte hij ons niet na10 minuten terug en dacht hij, ´als ik de stick terugbrengen zeg dat iemand anders hem kwam brengen kan ik 100 euro innen´ Waarschijnlijk vond hij het ook ergens een beetje zielig voor ons omdat hijRenee zes uur lang in de zaak heeft zien hangen. Eigenlijk is het dus een gore dief en durfde hij uit schaamte niets te zeggen. Maar hij is gewoon echt terug!!

Maar alle moeite loont en Renee raakt nooit meer iets kwijt!!! Althans, dat mag ik hopen. We waren gister zo verdrietig, en stiekem was ik super boos op Renee! Maar ik heb me ingedhouden omdat de hele situatie al ontzettend vervelend was en we er niets mee op zouden schieten als ik ook nog eens uit me pan zou gaan.

Maar nu mag ik het officieel zeggen: Renée je bent een !'·$%'·!%&$%&$

Maar wel een hele leuke ·$&·$//%&$%'·

PS, nu gaan we dan ECHT de fotos erop zetten

Reacties

Reacties

Joyce

Hahahaha, gelukkig! @ Renee, je bent precies je moeder!! Kussss

Renée

Haha tante Toos, zal ik dat maar als een compliment aannemen? Dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!